LAJME

Doni të mos keni probleme me kujtesën? Përdorni këtë ushqim

Një dietë e mirë është e një rëndësie jetike kur bëhet fjalë për të shmangur, ose të paktën për të vonuar, problemet që mund të lindin me kalimin e viteve.

Përveçse na bëjnë të ndihemi mirë me veten, disa ushqime kanë veti që të rrisin edhe aftësitë tona. Ky është rasti i kanellës, e cila, sipas studimeve të ndryshme, ndihmon në përmirësimin e kujtesës.

Kjo erëz aromatike, edhe pse me origjinë aziatike, është shumë e zakonshme në kuzhinën shqiptare. Përveç aromës së mirë që u ofron pjatave, disa studime kanë treguar se kanella ka veti antiinflamatore, antioksiduese dhe antikancerogjene.

Përveç kësaj, mund të ndihmojë në forcimin e sistemit tonë imunitar dhe funksionit të trurit, veçanërisht kur bëhet fjalë për kujtesën dhe mësimin. Kohët e fundit, një ekip studiuesish nga Universiteti i Shkencave Mjekësore në Birjand (Iran) rishikuan disa studime të mëparshme mbi efektet e kanellës dhe theksuan potencialin e saj për të parandaluar ose reduktuar çrregullimet e kujtesës.

“Studimi synonte të rishikonte në mënyrë sistematike studimet mbi lidhjen midis kanellës dhe kujtesës”, thonë Samaneh Nakhaee dhe Alireza Kooshki, autorë të studimit të botuar në revistën “Nutrition Neuroscience”.

Për këtë studim, u mblodhën 605 studime të ndryshme. Pas kësaj, ekspertët e reduktuan analizën në vetëm 40, ato më interesantet. Shumica e tyre sugjeruan se kanella mund të ndikojë pozitivisht në kujtesën dhe funksionin kognitiv.


FM IMAGES

FM IMAGES ALBANIA - Copyright © 2025 e-mail: info@fmimages.net. All Rights Reserved.

Recent Posts

  • FOTO&VIDEO

Operacion i madh kundër krimit të organizuar në Kosovë, përfshihen Europol dhe autoritetet e disa shteteve evropiane

Policia e Kosovës, nën monitorimin e Prokurorisë Speciale dhe në bazë të urdhëresës së Gjykatës…

7 orë ago
  • BOTA

Irani pezullon operacionet ushtarake kundër Izraelit

Irani ka njoftuar se ka pezulluar operacionet ushtarake kundër Izraelit, por ka paralajmëruar se do…

1 ditë ago
  • POLITIKE

Pjesëmarrja në zgjedhjet e djeshme, më e ulëta në pesë ciklet e fundit zgjedhore

Zgjedhjet e parakohshme parlamentare të mbajtura dje në Kosovë kanë regjistruar pjesëmarrjen më të ulët…

1 ditë ago
  • KRYESORE

Numërimi i afrohet 100 përqëindëshit: LVV 43,03 %, PDK 21.21 %, LDK 17.68 % dhe AAK 7.10%

Numërimi i afrohet 100 përqëindëshit: LVV 43,03 %, PDK 21.21 %, LDK 17.68 % dhe…

2 ditë ago
  • FOTO&VIDEO

Afro 20 për qind të votave të numëruara, prin VV’ja

Lëvizja Vetëvendosje vazhdon të prijë në rezultatet preliminare të procesuara nga Komisioni Qendror i Zgjedhjeve…

2 ditë ago
  • KRYESORE

Zgjedhjet në Kosovë – Exit Polli i Albanian Post në T7: VV’ja 43%, PDK 22, LDK 18 dhe AAK 7

Sot në Kosova janë mbajtur zgjedhjet e jashtëzakonshme parlamentare. Lidhur me këtë,  është publikuar Exit…

2 ditë ago