Kryetari pro-serb i Pljevljës – Dario Vranesh, formon narrativën se qyteti që ai e udhëheq nuk është në Mal të Zi

Kryetari i komunës së Pljevljës, Dario Vranesh, po përpiqet në çdo mënyrë që të shkatërrojë trashëgiminë multietnike dhe multikulturore të Pljevljës dhe t’i lidhë ato ekskluzivisht me trashëgiminë serbe, përmes një procesi të hapur të revizionizmit historik. Kështu tha historiani Adnan Prekiq në një intervistë për Pobjedën, pasi ishte në qendër të atij mjedisi multietnik dhe multifetar, u shfaq një mural me vargje që festonin “lirinë serbe dhe unitetin e dy mbretërive të Serbisë”.

Kryetari i kësaj komune në Mal të Zi që hapur e pranon se është pro-serb, muaj më parë refuzoi një ftesë që iu bë nga Kosva në nder të 20-vjetorit të Panairit të Turizmit dhe Sportit.

Ai u ftua të jetë pjesë e panairit nëpërmjet e-mailit zyrtar dhe me ftesë zyrtare.

Por organizatorëve përgjigjja e ftesës iu kthye krejt ndryshe.

I shkruar me shkronja cirilike, Vraneshi iu përgjigj ftesës nga Prishtina për pjesëmarrje në Panairin e turizmit dhe sportit, me fjalët më të rënda. Madje ai ka kërcënuar edhe me pushtimin e Prizrenit.

“I ashtuquajtur shteti i Kosovës nuk ekziston, por krahina serbe Kosova dhe M. Shihemi vitin e ardhshëm në Prizren!”, shkruhet në përgjigjen me e-mail.

Është po i njëjti kryetar i komunës që një këngë të vjetër malazeze “Pljevlja moja, vesel’te se”, e cila është kompozuar në vitin 1912 me rastin e çlirimit të Pljevljes nga robëria shekullore turke, po mundohet ta ndryshojë.

“Për Vraneshin, Pljevlja është pjesë e Malit të Zi vetëm nëse, si në këngën që ka gdhirë në qendër të qytetit, i bashkojnë “dy mbretëritë serbe” – tha historiani Prekiq.

Për kryetaren e Bordit Komunal të DPS në Pljevlja, Maja Rondoviq, ky është një tjetër në vargun e mesazheve të rrezikshme që mazhoranca aktuale këshilltare që nga dita e parë e konstituimit të saj u dërgon të gjithë atyre që sipas tyre nuk janë. “ortodoksë” në kuptimin kombëtar.

Është një mesazh për mosmirëpritjen e tyre në Pljevlja, ose së paku duke e bërë të qartë se ata janë qytetarë të dorës së dytë për ta – nënvizoi Rondoviq.

NJË PLAN I QARTË SHKATËRRIMI

Prekiqi beson se gjithçka që Vraneshi po bën vazhdimisht mund të karakterizohet tashmë si një plan i hapur dhe i qartë për të shkatërruar traditën ndërkulturore të Pljevljes dhe një hyrje në etno-territorializimin e Malit të Zi.

“Qëllimi është kristal i qartë – gjithçka që Vraneshi ka bërë që nga dita e parë synon të formësojë një rrëfim ku Pljevlja nuk i përket Malit të Zi dhe nuk ka lidhje me të” – shprehet eksplicite historiani.

Ai përkujtoi se në Pljevljë është festuar zyrtarisht dita e shtetësisë së Serbisë – jo e Malit të Zi, se në parlamentin serb i janë dorëzuar planet për zhvillimin e qytetit dhe se kryetari i Kuvendit Andrija Mandiq Vranesh është pritur me koreografi serbe dhe fëmijë në serbisht. kostume.

“Në një përpjekje të hapur për revizionizmin historik, Vraneshi shpiku se Pljevlja gjoja u çlirua nga ushtarët serbë më 1912 dhe 1918, dhe përpjekja e fundit për revizionizëm të hapur ndodhi kohët e fundit, kur një rrugë u emërua pas një ushtari të APJ-së që vdiq në agresionin kundër Dubrovnikut. – zona e Hercegovinës në Kroaci në tetor 1991” – theksoi Prekiq në një intervistë për Pobjeda.

Rondoviq kujtoi gjithashtu “direktivën” se flamujt e vendeve fqinje duhet të vendosen në të gjitha bizneset në pronësi të Komunës dhe se në strukturat e tyre drejtuese emërohen vetëm ata që kanë kaluar triazhin partiak dhe kishtar se janë “ortodoksë”.

Më pas, siç theksoi ajo, vazhduan aktivitetet e reja, si kremtimi i ditës së shtetësisë së një vendi tjetër – dhe poshtërimi i ditës së shtetësisë së vendit të vet.

“Emrat e rrugëve dhe shesheve po emërtohen vazhdimisht nga përzgjedhja partiake e mazhorancës dhe po fshihen datat më të ndritura të historisë antifashiste. Në vend të tyre duan të imponojnë disa më “domethënëse”, siç është dita e re e komunës, e cila lidhet me festën e kishës” – tha Rondoviq në një intervistë për Pobjeda.

Ajo vlerësoi se as vetë kontraktorët, në personin e Vraneshit dhe shumica e këshilltarëve, të cilët e mbështesin pa kushte, nuk janë plotësisht të vetëdijshëm për rrezikun që sjell veprimet e tyre.

MBËSHTETJE E QARTË E AUTORITETIT

Prekiq tha se Vraneshi nuk është i vetëm në gjithë këtë histori.

“Çdo lëvizje që ai bëri u mbështet nga përfaqësues të Lëvizjes Evropa Tani dhe Demokratëve. Ata në parlamentin lokal i japin mbështetje për lëvizje të tilla” – pohoi historiani.

Për këtë arsye për Prekiqin është e qartë se mungon edhe reagimi i pushtetit ekzekutiv dhe i shumicës parlamentare ndaj lëvizjeve të ndjekësit të interesave kombëtare të Serbisë së Madhe.

“Tashmë është e qartë dhe e qartë se ata ndajnë të njëjtat vlera me Vraneshin”, shtoi ai.

Me të pajtohet edhe Rondoviqi.

Dario Vranesh është padyshim i stimuluar shtesë për të vazhduar promovimin e ideve retrograde sepse autoritetet shtetërore heshtin për të gjitha këto. Ai e “lexon” si miratim dhe mbështetje të tyre – tha kryetari i DPS-së Pljeval.

Ajo shtoi se pushteti ekzekutiv dhe shumica parlamentare nuk i japin vetëm mbështetje të heshtur, por shumë të qartë dhe publike gjithçkaje që bën Vraneshi.

“Dhe këtë e bëjnë duke u dhënë udhëzime votimit këshilltarëve të tyre. Të gjitha propozimet e tij në parlamentin vendor u miratuan pak a shumë unanimisht nga përbërësit e qeverisë. Në fund të fundit, nëse nuk do t’u pëlqenin aktivitetet e tij – të paktën një herë në vitin e kaluar ata do të kishin thirrur me një gjysmë fjalie mosmarrëveshjeje”- përfundoi Rondoviq.